Propagujte svoju značku prostredníctvom sociálnych sietí

Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest. Sociálne siete ešte aj dnes hýbu svetom, a to poriadne. Na svojej popularite nestratili ani niekoľko rokov po tom, ako uzreli svetlo sveta. Túto skutočnosť môžete využiť vo svoj prospech, a to v prípade že podnikáte. Týmto spôsobom totiž viete svojich zákazníkov osloviť takmer zadarmo. Propagovať vlastnú značku prostredníctvom sociálnych sietí môže naozaj každý. Na tento spôsob reklamy v podstate nepotrebujete žiadne špeciálne zručnosti a schopnosti. Na začiatok stačí pochopiť niekoľko dôležitých, no zároveň veľmi jednoduchých zásad a uvidíte, že všetko pôjde ako po masle.
 
média

Ako začať

Na začiatok potrebujete svoj profil, respektíve fun page svojej značky. Nezabudnite na pútavé titulné fotografie, základom je, aby ľudí oslovili na prvý KUK. Pokiaľ nevlastníte kvalitný fotoaparát (ten na mobilnom telefóne sa nepočíta) a s fotografovaním nemáte bohaté skúsenosti, je dobré, ak sa obrátite na profesionálov. Vytvorenie niekoľkých kvalitných obrázkov vás nebude stáť majetok a v tomto smere sa takáto malá investícia naozaj oplatí. Nezabudnite ani na všetky potrebné informácie o vašej značke, ako je adresa, webová stránka a popis tovaru, ktorý predávate. Na svoj profil umiestnite všetky potrebné kontakty a nezabudnite odpovedať na správy zákazníkov.
 

Anonymita sa nevypláca

Ak už na sociálnej sieti máte svoj osobný profil, určite budete mať aj desiatky, či dokonca stovky „priateľov“. Ak sa teda rozhodnete vytvoriť stránku na podporu vášho podnikania, urobte tak práve cez svoj účet. Takto sa omnoho ľahšie dostane k ľuďom. No a to je práve to, čo potrebujete najviac.
 
fcb

Buďte aktívni

Základom je to, aby ste o sebe dali takpovediac vedieť. Preto musíte byť na sociálnej sieti aktívny. Prvou zásadou je to, že musíte zdieľať príspevky minimálne trikrát za deň. Ak momentálne nemáte žiadnu novinku, zdieľajte video, alebo článok, ktorý súvisí s konceptom vášho podnikania. Zaujímavý obsah navyše vašich fanúšikov zaujme omnoho viac, ako bezduché propagovanie vášho tovaru.