V servisoch dokážu opraviť takmer čokoľvek

Vodiči sa pri kúpe nového vozidla musia pripraviť na fakt, že počas používania auta budú nútení vyhľadať služby autoservisov, ak sa stanú účastníkmi dopravnej nehody alebo sa niektorí zo „slušných“ ľudí postará o nový vzhľad karosérie a nechá na ňom svoju „vizitku“ v podobe škrabancov či iných poškodení. Ďalšou možnou alternatívou je zásah prírodných živlov, napríklad krupobitia.

Auto bude po oprave ako nové

Za posledné obdobie je nemálo prípadov, kedy krúpy, padajúce pri silnej búrke, poškodili karosériu vozidiel a urobili na nej priehlbiny, ktoré boli veľké v závislosti od veľkosti samotných krúp. Tieto znetvorenia vozidla je možné dostať do pôvodného stavu, metódu na to poznajú v autoservisoch, kde s tým už majú bohaté skúsenosti. Množstvá opravených karosérií sú dôkazom toho, že sú to profesionáli a ich práca je kvalitná.

Oprava takto zničeného auta sa vykonáva PDR metódou, pri ktorej nie je nutné karosériu po oprave znova lakovať. Naopak, oprava preliačin je známa vysokou efektívnosťou, oprava je rýchla, výsledok je jedinečný a po oprave nie sú na povrchu karosérie viditeľné stopy poškodenia či defektov. Bežným okom nerozoznáte rozdiel vo vzhľade automobilu pred a po oprave. Odborníci vozidlo dajú do stavu ako bolo pred poškodením, a tak túto opravu preferujú aj autobazáre, poisťovne, servisy, výrobcovia a nakoniec aj zákazníci.

Šikovný majster opraví čokoľvek

PDR metóda má dva spôsoby, oprava vytláčaním a vyťahovaním priehlbín, to, ktorú použiť, závisí od rozsahu poškodenia a možného dobrého prístupu počas zákroku. Doklepávanie je už len kozmetická úprava celého procesu, ktoré má za úlohu vyrovnať drobné priehlbinky a všetky zostávajúce nerovnosti na karosérii do perfektného stavu. Niektoré z nich je možné zistiť iba pomocou PDR lampy, len tá ich dokáže odhaliť. Takto vynovené auto nemá ani zápis v servisnej knihe a pri predaji sa k nemu pristupuje ako k vozidlu bez predchádzajúcich zásahov.